..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Saturday, May 8, 2010

Seni Terindah Dunia Adalah Ibuku!Selamat Hari Ibu!













Buat emak ku...aku sayang sayang sayang banget kat mak..maafkan anakmu salu menyinggung perasaan dan kewibawaan mak.Hari ni mak pegi kuliah pjj.Itulah mak aku,msih lg membara untuk menuntut ilmu.I'm saluut!Mang xpatut lau aku nk jd mls tuk belajar.juma..dush2!
Mak adalah anugerah terbaik terhebat dalam Seni Hidupku.
Amacam anda sume,,da tepon mak kat kg lom?lau selama ni anda boley kuakan ayat-ayat jiwang tuk awek..cuba kali ni anda luahkan ase sayang untuk ibu anda..I LOVE YOU MAK..MUMMY...IBU..UMMI..or ape-ape panggilan tuk sekalian Wanita yang penah bersusah payah mengeluarkan anda dari perutnya..
Ingat lagi masa kecil aku mang nakal.penah hilang kat pasaraya Ocean,Seremban..mase tu,aku berumur 5thun.Mang aku suke dan rambang mate bler pegi ocean tu.Pasal kat ctu bnyk rak yang tirainya berwarna warni menarik minat aku dan adik main nyorok-nyorok weh..huu.mende ar dak-dak ni..eh,aku ar tu.huhu.Ap lg,sdg mak aku sibuk mmilih pakaian,aku mungkin kebosanan pd mse tu,memulakan projek nakal.Aku main nyorok-nyorok kat bawah slh sbuah rak baju..lame gak aku bertapa dlm tu nunggu adik aku..akhirnya aku kua jugak..ble aku kua je,nengok sekeliling mak ayah adik aku da hilang dari pndangan..uwaaaaa!ngis skuat hati ar aku.ish2 comot tul..aku jln merayau-rayau smpai ke luar.Last2 ade la pkcik cina ni tnye kat ak npe ngis n mane mak ayah..aku mane la tau..tau ngis je..huhu.uncle tu bwk aku naik beca dy dan jerit tnya ni anak siapa..siapa punya anak!siapa punya anak!..malunyer lar..nseb aku comot dy xnk culik.huhu.Last2 mak ternampak aku..dy berlari laju nak ambil aku dr uncle tu.Muke mak opkos lar anda dpt bygkan seorang ibu yg khlangan anak cmner..Alhamdulillah aku masih lg jd anak mak dan bukan jd anak uncle tu smpai skg...huhu...pastu taubat maksiat tewus aku kne tocher kat umah.Tewus jd baik.haha.
Aku nak tewus berada disisi emak salu.....terima kasih mak!

No comments: