..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Friday, January 14, 2011

Seni Gubahan

Assalamualaikum wbt..

Camnilah keadaan yg melanda tmpat aku skrg..ngeee..sejukkkk..

Kitowang dikehendaki membuat gubahan dari buah-buahan dan sayur-sayuran..ala-ala untuk gubahan makan beradab tuk orang kawin-kawin gitu..

Satu team kami adalah tiga orang..kawan aku Azlia(Lia) dan Atifah(Tip)
Tengok kiri kanan sume kumpulan relaks jer..kitowang yg gelabah ni duk bincang-bincang nak wat bentuk apa.Bidang terjun lar nih...hahah

Sumer pesrta dikehendaki berebut tempat yang elah disediakan satu jenis buah utama.Iaitu terdiri dari meja buah tembikai,betik dan nanas.
Aksesori lain cam sayur-sayuran kene berebut jugak daa...
Dari jauh kitowang detect n usha satu buah tembikai nih.
Mang cantik la beb..buahnya bulat yang sempurna,colour kehijau-hijauan.
Disebabkan penilaiannya adalah dari segi kekemasan,kerjasama,kreativiti..standard pertandingan lar kan..paham-paham sendiri lar apa yang penting?kerjaaaasama!


1

2

3

lariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
Aku berlari nak merebut meja yg ada buah tembikai yg cun tuh.
Last2 mybe disebabkan langkah kaki aku yang tak berapa nk panjang,aku tak dapat tembikai yg cun tuh..perghh.melepas..cepat2 aku pegi meja sebelah lak..buahnya mang hampeh ckit la..kuning2..bentuk bulat tak berapa nak bulat..wooo.cabaran tul tuh.camner nk wat nih???
xpe la..dapat gak buah tembikai..tak larik dari perbincangan kami td.hihi
Lia ngan Tip dah pegi berebut sayur-sayuran kat depan.
Last2 dowang pon just dapat mangga n salad..okey ar tuh..kate pentingkan kerjasama..jadi kumpulan2 peserta lain kene ar share ckit buah-buah tu.hihi..ada lobak..epal..

Ending story pertandingan nih adalah memuashatikan jugak la..kitowang dapat no 3..huhu
Dengan buah yg adventure tuh ingat sonang ka beb.huahua.

Ni gambar gubahan yang dah ada keputusannya..keputusan adalah muktamad.sebarang aduan pindaan boleh mengadu kat Jabatan Kerja Raya..kompem tak dilayan.heheheh.



No.1--->mang patot menang lar kn..gempak penggubahnya!syabas!

N0.2-->menarik jugak sebab bertemakan rimba..lau kowang nampak ader bentuk ular..pokok-pokok kelapa..

N0.3--> ni kumpulan aku wat..apa pendapat kowang?heheh
Temanya Garden Tropica

Aku tak pasti siapa no 4 n seterusnya adalah sagu hati..
Aku ase sumenyer menarik..cantik-cantik..
kowang ley ar dapat inspirasi ckit kan tem kenduwi nati??hehe
Interest lorh ni...







2 comments:

rockinsudu said...

bidang ke bidan terjun? hehe

yg no 2 tu uniq gile. hehe

juMa said...

haha..bidang terjun pon buleyh kan..yup.sy ase unik gak.hehe