..
Followers
Wednesday, June 29, 2011
Nak Keje Ker Duk Umah jerrrr...huuuuhh
Saturday, March 5, 2011
Kempen Undian Blog Tercantik.Jom Vote Saya.hihi
Thursday, February 24, 2011
Mata Pinjamanku Di duga
Saturday, October 23, 2010
Perkara kecil dibesarkan??

Salam..
Saturday, October 2, 2010
Adobe photoshop
I
p/s:kurang kesedaran sivik sape yg mengambil hak orang tnpa kebenaran..
Friday, August 27, 2010
Macam-macam Ragam
Mase pose camnih lar agam-ragam sengal seseorang ley terjadik..curik-curik makan..buat-buat sakit perot lar bagai..mase kecik-kecik lar mak nak marah kita lau kita tak pose..tak pose nati tak dapat berbuka la gamaknyer..lau mak aku dulu takder lak sampai tahap nak denda anak-anaknye lau tak pose..kekadang mang tak larat mengecu-ngecut perut..mak bagi buker..heheh..tapi dah start darjah satu mang kena pose penuh dan takder excuse2 lagi dah..ahaha..(padahal mak tak tau yg aku penah telan gula-gula perisa asam sebijik..alamak..kantoi!)hehehe...tapi lau sekarang masih nak wat camtuh tepuk dada tanyalah dada jugak!dah beso panjang dan lebar lak tuh kan..
Apa pun..jom lar layan kartun nih..



p/s-->i'm not perfect muslim but i'm going to be perfect muslim..renung-renungkan dan selamat beramal lah!
Sana Sini Seni dah bertukar

Salam..
Ni cuma nak mengwar-warkan jer blog aku yg dulu SANA SINI SENI dah bertukar tajuk MAZIATUL UZZMA NAMA KAMU..tapi jangan konpius,ia masih tetap blog yg samer..owang yg same..heheh..hope kowang dapat terima pembaharuan nih.dan lau ader yang tercarik2 header yg dulu..aku semadikan kat cni okeyh..
Saturday, June 5, 2010
Comelnyer dia macam saya





Friday, June 4, 2010
Apa Ada Pada Nama Anda
orangyer..hekhek..anda juga boley cuba carik makna tersirat ini kat link yang aku wat KLIK tadi.
Sekadar suka-suka..tiada kaitan yang telah mati tetapi ada kaitan denganku yang masih perlu meneruskan hidup..Cikit-cikit lar..insyaAllah boley ade jugak ciri-ciri ni dalam diri aku.hekhek
| MAZIATUL UZZMA | |
| M | Mesra |
| A | Amanah |
| Z | Zingy |
| I | Ikhlas |
| A | Alim |
| T | Tulus |
| U | Untung |
| L | Lemah-lembut |
| U | Ulung |
| Z | Zingy |
| Z | Zingy |
| M | Menawan |
| A | Abadi |
| Apa ada pada nama? | |
Tuesday, May 11, 2010
Seni Pasir..Did you know?Jom layan ni video
Friday, May 7, 2010
Lukisan kegumbiraan semut dan aku
Melukis juga salah satu daripada minatku dan salah satu cara wat aku gumbira selain makan coklat sampai melekat kat gigi. Dalam banyak-banyak lukisan yg penah aku lukis xder agi yg aku bwk tem pertandingan(bajet mcm ley menang.haha)pasal aku lebih suka simpan dan wat koleksi dan entah mane2 je letak. Lukis cikai-cikai cam header kat atas.
Thursday, May 6, 2010
Rahsia aku memilih jalan ini
Salam
Huhu.aku terfikir nak wat blog dsebabkan aku tak berapa nak layan facebook,twitter or yang lain2..bukan tak nak bersosial,aku takut jadi budak ‘soSial’ je kang..haha.(tak boleh tahan godaan komen2 terbaru senanya)huhu.yahoo messenger jalan untuk aku berbual dengan kawan-kawan..dan ingatan doa untuk sahabat-sahabat yang mungkin sudah lama tidak aku temu adalah tanda kowang semua berada dihati.(cewah!).ini ar sebuah jalan yang aku jumpa setakat ini.peace!.
Sajak First Thing

Sopan je..hehe..
Siapa aku ni yang tiba-tiba datang di dunia baru ini..
Dunia blogging..
Hari ni hari pertama..
Takut-takut lagi nak kuarkan opinion..
Perlahan-lahan..
Pencinta SENI
Aku..
Ada empat adik beradik..
Yang baik-‘baik’..
Aku..
Anak pertama..
Orang tengok aku kadang-kadang serius..
Kadang-kadang wat lawak bodoh..
Kadang-kadang lampi..
Tapi aku tak kisah weyh..
Selagi aku tak kaco hidup owang..
Salam perkenalan..
Wassalam.
p/s; hai…nak gtau something penting ar jugak.huhu.nati tkot ade yg penin ngn apa yg aku ckp2kan.Setiap entry yg aku post nati aku gunakan panggilan ‘ANDA’ dituju pada semua pembaca secara am.manakala panggilan ‘KOWANG’ yang aku post adalah mesra kengkawan.smile
Wednesday, May 5, 2010
Kenal atau tak kenal boley Klik!
Aku bukan seorang ramai kenalan dari merata tempat..siapa anda yang mengenali aku tapi aku tak kenal harap boleh berkenal-kenalan..dan anda yang aku kenal tapi xmengenali siapa aku,salam perkenalan aku hulurkan..huhu..kenal atau tak kenal~~