..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Monday, November 1, 2010

Kuliah last..nak dekat exam kena bace..kalau tak baca tak masuk dlm exam pun.

Salam..

Pada minggu last kuliah lepas,ada satu kata2 dari lecture cam masuk kedalam telinga kanan aku dan tidak keluar dari telinga kiri.Betul2 masuk dlm ingatan lar senang citer..
Mcm bese lar lau dah last kuliah mst ada ckit2 riview soklan n masing2 khusyuk salin tjuk yg lecture bagi..lau kata2 nasihat tuh mungkin dowg tak salin mungkin juga ada yg salin kan..?
ye ar..dtg just nk tahu soklan ap yg msuk exam!?huhu..tpi ada satu kata-katanya yg diambil dari tokoh siapa tak dpt aku dgr sbb tewus dgr ayatnya yg dikenal pasti berbunyi camni..sila-sila ambil nota anda..manalah tau masuk exam.wakaka.

"Ada 2 jenis manusia yang bergelar ;-
1. Sahabat
2. Musuh

Sahabat ada 3 bahagian pulak ;-
1.Sahabat yang memang sahabat kita
2.Sahabat kepada sahabat kita menjadi sahabat kita
3.Musuh kepada musuh kita menjadi sahabat kita

Musuh juga ada 3 bahagian ;-
1.Musuh yang memang musuh kita
2.Sahabat kepada musuh kita menjadi musuh kita
3.Musuh kepada sahabat kita menjadi musuh kita

Siapa faham angkat tangan!bagus!
Siapa yg tak fhm dan nk aku lukis sila beritahu.huhu.lampi jugak ea..
MyEm0.Com
Gurau jer..kalau ader pemintaan aku akan lukis,mana lah tahu ada yg tak fhm psl penulisan aku cam tunggang langgang serabut ayam..ayam pon jln strait.

MyEm0.Com

Budak2 juga bersahabat

2 comments:

HASRUL NIZAM said...

salam ziarah :)

Gud luck 4 exam

Arizakiah said...

Mummy faham.....
Garam yang mummy telan agak masin juga......