..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Monday, September 5, 2011

Oh Raya Oh Merdeka Oh bertunang?


Assalamualaikum wbt

Salam aidifitriiii............hehehehe
Aku minta maaf banyak tak dapat update salu sekarang.ceh...bajet macam blog aku nih famous..lalalalalala...
act..gambar kat atas tuh pakcik aku bertunang..Lukman hakim dan Nurul shahira..
Selamat bertunang aku ucapkan..sweet je...
moga kekal sehingga ke jinajang pelamin..aminnnn
Semoga lebaran kali nih membawa sejuta keberkatan pada diri kita semua..
terutama sekali pada seluruh keluarga juga sahabat handai andai diriku ini pernah tersalah kata dan juga perbuatan..
Harap diampunkan dan aku juga perlu mengikhlaskan diri untuk saling maaf memaafi...
Selamat menyambut Bulan kemerdekaan juga buat seluruh rakyat malaysia..
Dengan itu jom ramai-ramai mendoakan agar negara kita sentiasa aman dari sebarang ancaman..
Zaman sekarang penjajah sebenarnya secara halus telah menjajah diri kita..
penjajahan dari segi minda yang paling ditakuti sebenarnya..
secara tidak sedar,generasi sekarang terlalu banyak pendedahan dengan bermacam jenis saluran..bukan saja masalah melibatkan remaja bahkan pelbagai masalah timbul seawal dari kanak-kanak.
sama-samalah kita memelihara pemakanan minda dari diracuni olehnya.siapakah penjajah itu??
Fikir-fikirkan dan rentung-rentungkan..ahahahah

By the way..kat sini aku nak selitkan sikit recording..saja suka-suka..record tak abiss..waaaa..tak hapal part yang akhir.ahahahah..
moga blog aku nih menjadi tempat aku simpan segala kenangan..lagu apa??ahah.lagu ni aku tengah gila sukaaaa..
melodinya sungguh indah dan menarik..



No comments: