..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Monday, August 8, 2011

RUSSTUTU wish RAMADHAN

Assalamualaikum..

Korang..ada satu toys yg aku nk jugak carik..nak nak nak...tapi tak tau nak beli kat mane...this toy...eheheheheheheh..nama dy aku nk bg nama RUSSTUTU..





Dengan ini RUSSTUTU nak ucapkan kat semua SALAM RAMADHAN...



Pejam celik tolong terbeliak jugak dah seminggu kita menunaikan ibadah puasa..
sebelom pose lagi mang banyak msj tentang ramadhan yg aku terima yg nk shre sikit kat sini..

Saya SYAABAN,saya ingin mengingatkan bahawa sahabat kita..RAMADHAN akan datang menziarahi kita sekeluarga bila2 masa sahaja lagi.Dia datang bersama isterinya REZEKI dan juga anak-anaknya...SAHUR dan IFTAR serta 3 orang cucunya iaitu RAHMAT , BARAKAH dan KEAMPUNAN. Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan menaiki pesawat TAQWA airlines.Marilah kita menyambut dan menghargai kedatangan mereka..SALAM Menjelang Bulan Mulia..RAMADAHAN AL -ALMUBARAK

SWEET KAN FAMILY RAMADHAN?

Korang semua...khususnya yg beragama Islam..
Aku ucapkan

Selamat Berpuasa...

Selamat Menunaikan Ibadah

Selamat Menahan diri dari lapar dan dahaga

Selamat Mendidik Hawa dan Nafsu yang Mutmainnah











2 comments:

Fikri said...

Salam ramadhan.. Hehe.

juMa said...

thanks follow cni..salam ramadahan jugakkkk =)