..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Saturday, March 5, 2011

Kempen Undian Blog Tercantik.Jom Vote Saya.hihi

Assalamualaikum wbt.
Salam 1 Malaysia



Senanya dah lama undian dibukak sejak 2hb 3 ritu..
disebabkan kesibukan join FESENI baru-baru ni xdapat aku nak berkempen.hihi.

MyEm0.Com

Soooooo,.sekarang jom ramai-ramai terjah blog 2dayblogger dan pilih no 14..blog saya tuh..haha..undilah blog saya yer...huhu.
Tu pon lau korang ase blog aku cantik ker bersih ker,kemas ker,or apa-apa yg korang ase mang layak dipilih dan kena dengan tema Blog Tercantik.
Tiada paksaan tetapi memaksa jugak lar kan...hahaha...
Tak tau nk ckp ap lag n banyak sgt..nati org kata aku poyo lak.huahua.
blog aku bukan hebat dan secantik seperti blog-blog lain.
Tapi comel tu ader lar kan?hahah
Harap-harap blog ni mudah tuk pelawat-pelawat datang menyinggah..hihi

MyEm0.Com

Mari Undi SAYA...................hehehe

2 comments:

sticker_getah said...

undi saya jugak ye...

juma said...

mari kite meriahkan...hihi