..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Sunday, March 13, 2011

MU Sing ''MIHRAB CINTA"

Assalamualaikum w.b.t dan salam 1malaysia

Ini cuma akan menjadi koleksi-koleksi dalam hidup aku sebenarnya.
Hujung minggu tanpa ada yg menemani dibilik,membuat agenda sendirian..haha
Vid ni saje buat untuk hilangkan sepi keseorangan..
Sengaja aku letak dalam blog supaya ia kekal tuk sepanjang hidup aku.ngeh2.
Segan nak bagi orang lain tengok vid ni senanya..hihi..maluuuuuu...fisrt time letak nih.
Emmm..asenye korang pon tak nak tengok kan kan kan???mencari publisiti ke?
oh..no...takder dalam youtube pon..jgn carik lak yer.hehe
Lagipon..gerenti lambat loading nih..tapi lau sudi nak membazir masa tengok jugak,hope korang jangan gelakkan aku yer..hihi..
nak gelak pon belakang-belakang aku lar yer..hahah



p/s:segala kutukan dan teguran amat dihargai. ;)



1 comment:

Safiyya said...

hai zuma! haa. sape cakap xde org tgk? im theone who played the video. as usual, u got a sweet voice. jom masuk nasyid lagi tahun depan! XD