..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Saturday, October 9, 2010

Citer Tamat Syawal

Salam..

Akhirnya Syawal pergi..semalam adalah last Syawal menjenguk umat Islam..nak tunggu dy datang jangan luper ganti pose dulu..

Untuk sekalian kalinya aku nak bercerita..citer pengakhiran Syawal..pepagi semalam bermula kul 1 pagi..aper aku wat pepagi cenggini?waktu orang lain duk didodoi mimpi indah..diulit selimut..tidur lah..aku tak kaco korang pown..

Tretttt...vibrate enset berbunyik..diiring ngn lagu ringtone enset aku..lagu Aizat-Sahabat.


Ya..sememangnya kawan-kawan adalah terpenting dlm hidup aku..sedang aku melilau fikiran psl lagu Aizat aku angkat pangglan tuh,,saje aku lambat-lambatkan angkat kol nak dgr ayat first lagu tuh kejap.

Pastu bawu aku terdengar sore lain..iaitu makcik aku,cik lela..makcik yang paling sempoi,cakap jer aku nak pegi maner..gerenti dy penuhi jalannn..bergantung kat kemampuan dy lar..dah berkeluarga..dy gtau dah dekat depan pintu pak guard UM..

Mang 2 3 hari sebelom tuh dy dah gtau nk datang lau suaminyer nk jenjalan kt tmpt aku,mang akhirnya dy dtg..somi dy pown sempoi..nk kater umah dowang dekat dari tempat aku ader la dalam setengah jam gak..tp pasal kitowang ngn sedara mang tak kisah,jadi lau setakat pegi jenguk anak buah,dy kate cam belakang umah jer..heheh.lagipon dowang tak dapat dtg awal psl ader hal lain sebelom tuh..

Al-kisahnyer upenyer dy nak anta biskut rayernyer yang melambak kat umah tuh..lorhh..punyer lar caring dy kat kami nih...ader lagi dy packing tuk adik aku kat maktab.

Macam-macam biskut dy packing dalam satu bekas..
mekasih cik lela...kuih tuh kitowang akan habiskan..malam-malam mang salu lapo..jadi kuih rayer lar jd santapan..lau tak pon..sok ni aku akan tapau pegi kuliah,kongsi ngan geng..huhu..



No comments: