..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Wednesday, May 26, 2010

Tagged!!Jom tengok siapa yang kena!


Salam..

Wah...eden kene tagged!!hepi...haha..mksudnye ade kengkawan yg boley terima tuk eden berblog di alam maya nih.Mekasih dari Nurhayati yang mengTAGEd eden,,huhu,tetiba bernogori sembilan cam Nurhayati.Sila lah lawat blog dy nih..blog bagus yg bnyk ley aku pelajari..pandai berbahasa arab jugak wo..okeylah..nak jawab soklan-soklan ni..jom layann..

1.Adakah anda happy sekarang??

Aar ar,.hepi kene tagged!dan aku mang hepi menggodek-godek dunia baruku skg iaitu dunia blogging..mang susah nak cabut punggung dari tempat duduk melayan blog-blog pelbagai cerita rakyat M'sia ni.

2. Kenapa anda happy?

Anda nak tahu?..dunia blogging memang menyeronokkan!bile aku jelajah blog yang pelbagai..mcm2 jgaklah cerita yg aku dapat yg kdg2 hati ngah panas ley sejuk bile jalan-jalan makan angin dari blog ke blog.

3. Apakah benda yang boleh membuat anda happy?

Soklan yg abstrak..aku try gak jawab.huhu.lau dlm berblogging aku hepi lau ramai yang mengKlik-klik kat blog aku nih..wlaupun baru je dlm bidang terjun nih..dlm khidupan pula aku akn hepi lau aku dapat ni..cube la klik!huhu.. angan2 laman web tuh.ade hati..hoho

4.Pernahkah anda menerima tag?

Opkos xpernah..sebab tu batak giler-giler mengklik-klik nih!peace!

5. Nyatakan warna yang anda suka.

Aku suke warna pink senanye.Tapi aku xsuke menunjuk-nunjuk yg aku suke pink.Kes ego gak lar,.haha..tu la pasal blog aku berwarna oren..wahahah.kantoi!

6.Beritahu 9 orang yang anda mahu tag.

Wow.manyaknyer..aku segan nk tagged owg psl baru lagi nk mengenali kengkawan blogger.Tapi aku tanpa segan-segan akan mengtagged anda juga.Hahaha.

Ni dy...

1.Ajeera--ko wajib jawab tagged nih.hahaha

2.Kroll-----kroll aku bg kelonggaran pasal dy tengah exam skg..ingat,keloggaran bukan pelepasan ar.haha

3.Gadis Cahaya--wani jgn lupe jawab taw>>

4.Eita---ieta suke mengupdate blog mesti rajin wat tagged2 nih.huhu

5.Ahjep---aku nak tau sgt ape yg ahjep akan jawab tagged nih..layan ke xlayan ahjep?haha

6.Fila Lane---hek3..xpasal-pasal kene ngn sy yer,hehe..eratkan silaturrahim..

7.Masturah Idrus---masturah suke updated dan aku salu jenjalan kat sini.jawab taw.huhu..

8.Momokz---member yang suke seni.

9.Little lulu----jawab tagged ni yer..hekhek..

10.Mrs Jamal--dy baru je kene tag..huhu.kene lagi..

Hahahah..ni antara blog yg rajin mengupdate blognyer..teruskan berblog okeyh!

7.Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag. Nak tulis panjang berjela pun takpe.

Orang-orang ni kebanyakan baru jugak dlm berblog..mesti rajn lagi nk jwb tageed2 nih..haha..

jeera ni member n bekas roomate n suke meluahkan ape yg dy ase kat blog..jadi mang suai sgt jwb tagged nih.

kawan yg lain adalah member yang minat dan syang kat aku..huahua.

aku suke jelajah ke blog dowang..

tu jer..xpanjang dan xpendek.

ley ka??huhu


8.Adakah anda happy dengan apa yang ada??

Heppy opkos!bersyukur...ni antara ape yg ade kat aku skg dan buat aku hepi..

1.Adenyer wireless kat umah yg memboleykan aku terjah - terjah kat blog anda

2.Dapat minum susu HL yang sy suke bleh didapati di pasaraya yg berdekatan..eh..hehe

3.Bersyuku ade orang yg suke singgah kat blog sana sini seni ni.marilah ramai-ramai memeriahkan yer..haha...sekian..

Wakenetaggedbeb!


9 comments:

Cahayamylife said...

wahaha..
bagus2.ekau dah sahut den.
ni sayang lobey neh..

mrs.JamaL said...

hye dear..baru jer kene tag sbenarnyer... tapi soklan ni lebey best la rasanyer..
xpe2.. t try jawab ee...

juMa said...

mrs jamal..sy tau awak da kene tag sbb tu sy tukar org..huhu..nak layan ley gak..nati sy tambah balik.

juMa said...

haha..puas tak hayati jwpn tuh?

Unknown said...

eh! tag kita sama la? hehe sy pun tgh jawab tag ni jgk? hehe

Unknown said...

eh! akak ni umo brapa yer? sj je nk thu....

juMa said...

umo..tutt..20an gak dah..haha

mrs.JamaL said...

ala tomeynyer doll tu...nak copy buleh...???
hu..hu..

juma said...

boley mrs jamal.sbb dy comel cam kiter.huhu