..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Friday, August 27, 2010

Macam-macam Ragam

Salam..

Mase pose camnih lar agam-ragam sengal seseorang ley terjadik..curik-curik makan..buat-buat sakit perot lar bagai..mase kecik-kecik lar mak nak marah kita lau kita tak pose..tak pose nati tak dapat berbuka la gamaknyer..lau mak aku dulu takder lak sampai tahap nak denda anak-anaknye lau tak pose..kekadang mang tak larat mengecu-ngecut perut..mak bagi buker..heheh..tapi dah start darjah satu mang kena pose penuh dan takder excuse2 lagi dah..ahaha..(padahal mak tak tau yg aku penah telan gula-gula perisa asam sebijik..alamak..kantoi!)hehehe...tapi lau sekarang masih nak wat camtuh tepuk dada tanyalah dada jugak!dah beso panjang dan lebar lak tuh kan..
Apa pun..jom lar layan kartun nih..








p/s-->i'm not perfect muslim but i'm going to be perfect muslim..renung-renungkan dan selamat beramal lah!
http://www.emocutez.com

5 comments:

NICK IRFAN said...

sy pun pnh jd mcm bi jgk sampai skrg! bila bln puasa bila tido je msti mimpi makan... hehe

TUKANG KATA said...

HAHAHA..dulu2 kan waktu kecik2 selalu minum air paip time bulan pose..

skang da tau dosa maka pose penuh la ea..HAHA

TQ sudi komen n visit my blog..ur blog nice jgk..keep it up! truskan berblogging ya!

rashid said...

Hehe..ape la telan gula-gula...orang telan sikit air kolam suda la...kehkeh..upss kantoi plak...

hentakbelipat said...

comel pulak katun tu kan..hehehe

Bungakopi said...

beri the cute belog. :)kretip