..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Tuesday, June 1, 2010

Jangan Tidur Lagi


Salam..

Menulis entry sebelom masyuk tido..smbil ngantuk2 menekan keybord..sebelom tido jom kita cek dulu brg2 yang patut kita jauhkan agar dapat tidur dgn lena...

Kawan-kawn..ala..rupe-rupenye kita tidak digalakkan..zzz..eh..tetido lak..bukak mata luas-luas..

1.Cik Mat...janganlah sampai letakkan handphone kat sebelah telinga..
Meletakkan handphone berhampiran tempat tidur,apatah lagi betul-betul sebelah bantal..ia akan memancarkan gelombang magnetik ketika digunakan.Gelombang ini akan mengganggu sistem saraf kita.Lebih baik letak kat tempat yang lebih jauh dari kita atau matikan.

Mana boley matikan..salu guner alarm enset..kene kuatkan volume..zz..ops.ader lagi kene gtau ar juma..penting ni..misi negara,,

Oh..hye kawan-kawan..
2.Hah.tu Encik Abu..Jangan lar suke memakai jam tangan mase nak tido..
Ni disebabkan jam tangan boleh memancarkan radioaktif dalam kadar yang tertentu.Walaupun risikonya adalah rendah,jika kita memakainya sambil tidur dalam waktu yang lama boleh meninggalkan kesan buruk bagi kesihatan.Jam tangan boleh memancarkan radioaktif dalam kadar tertentu..

zzz..oh!sori2..aku baru tertutup mata separuh..haa..ni da segar..kene bagitau kat kaum Hawa

3.Eh..akak-akak..jangan mengenakan BH taw..
Menurut penemuan para saintis di Amerika,memakai BH(bustehouder) lebih dari 12jam sehari,memiliki risiko lebih besar untuk terkena breastcancer...Sila beritahu pada kakak anda..para isteri anda..ibu anda..nenek anda..tetapi jgn beritahu pada jiran wanita anda jika anda lelaki!

4.Hah..awak tuh Raja Sarah..jangan memakai make-up mase tido..
Jka kita sering tertidur menggunakan make-up..senang sangatlah menghadapi masalah kulit..ini kerana kulit kita akan sesak nafas dan mengeluarkan peluh.Sebab itu muka akan berminyak..jadi,bebaskan kulit anda agar selalu syantik..

Apa lagi tunggu...ikut cakap aku nih..ha..skrg barulah tenang nak tido..misi catwomen da selesai untuk rakyat Malaysia..ZZZZZZ...jgn kol tengah-tengah malam okeyhh..daa..bismillahirrahmanirrahim....

Baca surah 3Qul..Al-Alaq..An-Nas..Al-ikhlas,,


3 comments:

mrs.JamaL said...

sume kite dah buat...
time kasih adik manis..
hu..hu

Tan Sri Dato' Dr.Khairul™ said...

selalu je tido letak enset kat tepi bantall..dah berkurun dah rupenye kroll keen gelombang magnetik enset..patotler pening2 je..hehe...

juma said...

mrs jamal-->bagus mrs jamal..sesame kakak syg..hu hu..

kroll-->ha..ptotlar penin kroll..da berkurun upenye..aku lagi lar..da berabad..hakhak.same lar tuh..sesame kita ubah jom.