..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Monday, June 14, 2010

Menjaja Es Blended

Salam..

Huhu..agak lamer jugak tak post something..dlm seminggu gak..aku layan bola lar...bebola ikan..bebola ayam..tu ar bola-bolaku..kompem satu dunia sumer ngah layan bola nih..sesambil tuh jom minum es blended..hahah..minggu ni suke-suke menceburkan diri dlm perniagaan yg tak berapa nak besar tapi masyuk lar jugak..best jugak memblender ais-ais ni..sasarannya adalah pelajar kelas tambahan kat sekolah integrasi..haa..pagi-pagi mak abah da tulun angkat ais satu plastik..cuti-cuti ni pown ade kelas lar dak-dak nih..daripada tak buat ape-ape kat umah kan..

Bebudak-budak nih rajin betul datang kelas tambahan semenjak aku jual ais blended..hahah..hari first budak-budak wat bodo jer
lalu depan aku..tapi biler aku picit jer punat blender,brrd..!!brrd...!!
Amik kau..sumer berpusu-pusu..mende tuh kak?mende tuh kak?haaaa..........inilah ais blended!!!mai-mai beli!!!

Harganya aku letak tak nak lar cam standard.seringgit setengah jer..lau kat tempat lain sampai 3rnggit..senakkk lar lau dak-dak tuh nak beli kan..bapak arrrr...

Dik!cni rase..akak wat yg terbaikk punyer..heheh..minggu ni jer akak jual..pasni tahun depan pulak lar yer..insyaAllah lau bubuk es blended dari indon ke mari lagi..

Actually..mang perniagaan nih menguntungkan kalau wat secara istiqamah..mau jer kalau tiap hari jual sebulan mau sama gaji ngn akauntan..hakhak..

Gambar-gambar nya tak sempat lagi nak download..surf kat umah nenek nih..couwcincouwblended!

No comments: