..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Saturday, June 5, 2010

Comelnyer dia macam saya

Salam..

Haha..eh..gelak pulak.takde lar..tajuk entry yang perasan punyer..haha..lagpown aku mang chomel..heheh..makin ramai wanita yang mengenakan tudung sekarang dan nampak sopan sgt..ye la..mungkin kalau kita jalan kat kota-kota..kampung-kampung..ramai anak dara atau wanita yang sudah mengenakan tudung wlaupun masih berjinak-jinak..semuanya kene perlahan-lahan dan berterusan..kadang mungkin ada yang terlalu mengikut trend tapi takpelah..kurang-kurangnya ada jalan tuk menuju ke arah itu..hidayah kan boley datang kepada kita dgn izinNya.cewah..yopo je aku..aku yg pempuan ni pun suke sgt tengok dorang ni yg pakai tudung..nmpak comel banget..mlaupun ada yg tak sesopan penampilan..tapi kene tunjuk kita jugak respect dy spy jgn cepat mengukum n mungkin kita juga akan drespect.Manusia mana yg tak lari dari dosa walau sebesar zarah.Tapi lau dok wat tak insaf-insaf tak kene gak.Huhu.cam bagus erk yg bercakap nih.

Hopefully all the women in the world will show their ornaments only to the husband to be met in heaven
Lau salah grammer tulun betulkan..hahaha.

Inilah wanita itu..comelnyer dia macam saya..hekhek...



Aku suke nengok muke dy..lau salu tengok mst muke aku jd cam dy gak kn?

Manis-manis..

Agak mendakdak lew plak..tapi tetap cantik..makeup tuh.

Favourite look..

Alam bunian sudah..harap - harap alam nyata pown sama.Nora mang cute!




No comments: