..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Friday, June 4, 2010

Apa Ada Pada Nama Anda

Salam..

Nampaknya sekarang sibuk orang musim perkahwinan..aku pown tak kurang sibuknya menyibuk di majlis-majlis perkahwinan..heheh..aku tulun-tulun jgak taw..cedok-cedok nasik tuk tetamu..nak tulun kupas bawang skrg da main katering jer.heheh...boley berkenalan ngn mak-mak mertua.hahah..mana lar tau kot..kuang-kuang..Mak kate kalau liat nak pegi kenduri nati takder sape nak datang kenduri..

Bila dah besar-besar ni lar baru nak ikut..kecik-kecik dulu wat dek je..duk umah tengok kartun lagi best..mak balik jer berebut sumi ngn gula-gula..huhu..
Kejap-kejap..senanye takder lar cerita pasal kahwin..hehe..tapi adatnye orang berkahwin akan bakal mempunyai anak dengan izinNya..nak share kat akak-akak abang-abang yang bakal menjadi ibu bapa boley memilih nama anak-anak ana yang sedap-sedap dilaman nih..KLIK ini..

Senanya nak promote kat kowang makna tersirat disebalik nama aku jugak..huhu..dalam arabnya Maziatul Uzzma dan maksudnya adalah 'Keuntungan Besar'..berat nama tuh untuk dipikul..tapi akan aku cuba memberi ycng baik hendaknya walaupun tak seBesar
orangyer..hekhek..anda juga boley cuba carik makna tersirat ini kat link yang aku wat KLIK tadi.
Sekadar suka-suka..tiada kaitan yang telah mati tetapi ada kaitan denganku yang masih perlu meneruskan hidup..Cikit-cikit lar..insyaAllah boley ade jugak ciri-ciri ni dalam diri aku.hekhek

MAZIATUL UZZMA
MMesra
AAmanah
ZZingy
IIkhlas
AAlim
TTulus
UUntung
LLemah-lembut
UUlung
ZZingy
ZZingy
MMenawan
AAbadi
Apa ada pada nama?



No comments: