..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Wednesday, June 23, 2010

Ciri-ciri seorang Bloggers

Salam..

Woot woot...aku bangga menjadi rakyat malaysia dan aku berbangga menjadi salah seorang bloggers..
Musim cuti sem yang bakal berakhir skjp lagi..tahniah aku ucapkan kepada anda yang berjaya mengisi masa tu dengan berfaedah sekali..terutama para bloggers..kali ni jom kita check apakah ciri-ciri seorang bloggers..ahah!Aku tak lar wat tesis ke ape..tapi cuma memerhatikan apa yang telah aku jelajah.

1. Seorang yang suke menaip..rajin wat assignment jugak!hahah..betol ker?Bahkan tangan gatal kalau tak dapat taip something..jadi drpd menggatal usha orang bek wat blog.

2. Tempat meluahkan perasaan barangkali..ada bloggers yang menceritakan kisah hidupnya sehari-hari,..baik luahan yan membina atau kutukan..hehehe..tapi ingat..bukan boley suke-suke je nak cakap apa yang boley menimbulkan sensitivitiass...

3. Bukan seorang mat remp-it atau minah remp-it barangkali..
Mungkinkah ada bloggers ciri ini boleh bagitahu..aku kompem tak sempat kowang nak wat blog kalau asik melepak dan meremp-it...jadilah mat remp-it yang menggunakan litar yang dibenarkan..sayangi diri anda!dan di jika berblog anda juga akan disayangi.percayalah!
-->bukan akaun bloggers lagik baguss..ley racing traffic tuh..!!

4. Seorang yang suker merepek..hahah..macam aku lar..apa-apa saja yang terfikir kat minda akan diluahkan dalam blog..merepek bukan sebarang 'kerepek'..haa.tengok..dah merepek tuh.huhu.
Tapi merepek benda yang berfaedah yang boley dikongsi dengan orang lain..

5. Kebanyakannya adalah seorang yang single...hehehehhhhhhhh..jadi sebelom kowg wat benda yang tak elok jom kita bercinta dengan blog.

6. Kebanyakannya akan terFollower diri sendiri mase mule-mule berblogging..tul tak??

--->post berwarna merah menunjukkan aku sedang membara..


3 comments:

Unknown said...

menarik jgk ciri sorang blogger ni.. sy yg mne 1 ek? ops! no komen... hehhehe

juma said...

--->nick irfan
hehe..akak ase ko blogger budak yang baik.huhu

nadzirah yahya said...

btol3~~~~~~~`sukung~