..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Tuesday, May 18, 2010

10 Binatang Jadian Tangan

Salam..
Tangan manusia yang mengerjakan tangan sendiri dengan lukisan seni..
Nampak kreatif tapi cam xder keje je erk..hehe..ap pun..aku teruja tengok..
Bagus jugak lau ley jadikan cam wayang kulit versi terbaru..wat cerita teladan haiwan untuk kanak-kanak..

Akulah zirafah cover cun..

Apa kowang pandang-pandang

Aku hulurkan salam..

aku nampak jaguh!
tapi syg aku bukan helang sebenar..

Inilah GAJAH DUDUK

King of Eagle

Macho tak muke aku disemadikan dlm lukisan?

Ase nak bersin lar


Saya swan yang menawan

3 comments:

Nur Fannun said...

wah, cantik & kreatif..tp real ke lukis atau gna tknik super impose je?

juMa said...

penulis seni-->yup.kreatif sgt..bg juma nmpak real,n mungkin jugak diedit.tp selalu orang gune teknik superimpose tuk cntum2 gmbar jd bmbar yg lain.

Nur Fannun said...

yup, tol tu, xkn rajin sgt nk cat kt tgn...mau lenguh tgn wt cm tu