..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Friday, May 7, 2010

Lukisan kegumbiraan semut dan aku


Melukis juga salah satu daripada minatku dan salah satu cara wat aku gumbira selain makan coklat sampai melekat kat gigi.
Nk try lak pasni lau pas mkn coklat, plastik tu aku letak kt lantai.
Bile semut datang aku nk lukis gmbar suasana semut yg sonok berkerumun.Mungkin seronok dan ley wat hati gembira bler tgok dowg ramai2 ngn member2 dowg excited ni nk amik sisa-sisa coklat ..amikla semut..ala la..comei dy..mane agi kowg nk dptkn mknn selain dr makanan manusia.
Huhu.. bangga dowh semut baca entry aku..

Dalam banyak-banyak lukisan yg penah aku lukis xder agi yg aku bwk tem pertandingan(bajet mcm ley menang.haha)pasal aku lebih suka simpan dan wat koleksi dan entah mane2 je letak. Lukis cikai-cikai cam header kat atas.

No comments: