..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Friday, May 7, 2010

KLIK!Seni apa yang ada dalam diri anda

Salam..
Aku bukanlah pandai memberi maksud sebenar seni tapi bagi aku setiap yang berlaku itu adalah seni.
Contoh paling dekat yang dapat aku tafsirkan adalah sistem badan kita.
Sama ada udara untuk kite bernafas,
adanya perasaan dan emosi ,juga makanan yang dicerna seterusnya pergi keluar ke..(lu pikirlah sendiri.hehe.pinjam trademark nabil jap)
Mungkin anda terpikir apa yang aku nk maksudkan nih.huhu.benda tu bole lak aku kata seni.
Senanya mang itu yang aku dapat simpulkan dari kehidupan ni.
Dia yang menjalankan sume dan hanya Dia yang punya seni tinggi tuk wat segalanya.
Macam mana berfungsinya organ-organ,macam mana udara boleh masuk ke otak dan memberikan kesegaran.
Cuba kalau anda fikir logik seperti udara jikalau ia masuk sampai kepala macam udara masuk dalam belon,lama-lama boleh meletup!tp memang la kepala xmeletup pasal udara tu kuar balik melalui hidung.huhee.
Dan pentingnya perasaan ..cube lau xder perasaan marah,biler diri tu diragut tengah jalan, ley relax cam xder mende happen..blur.huhu.maksud disini yang dapat aku simpulkan adalah SENI yang boleh dilihat dari anugerah setiap ciptaan-Nya adalah penuh teliti dan punya hikmah..
Tadi itu seni yang tiada tandingan.tapi ini citer seni dalam diri ku yang jugak dari ciptaan-Nya yang maha agung dengan kesenian.
Menulis khat adalah sebahagian hobi yang sering aku lakukan tatkala bulan mengambang.haih..ape kene mengene lak kn.hak2..kan waktu malam bulan mengambang dan tem malam aku free dari kesibukan(sibuk ar ‘sgt’) as student disiang hari, jadi waktu tu ar yg banyak masa boleh aku isi dengan menconteng kertas.


Nk kogc amende ar yg penah aku wat.
iaitu SENI KHAT

Allah Ta'ala,Muhammad Rasulullah My Inspirate
Masa depan dibeli oleh masa sekarang


Apa pula seni yang boley kowg kongc ngan aku..yang ada bakat seni lukis smpai ley lukis mural kt dinding bwh salah sebuah lorong stesen LRT kt Pasar seni,aku nak kenal gak siape yg berani wat tuh.fuh.sape penah tgok mural ni angkat tgn!gempak!






2 comments:

L0mP@T T@Li said...

u r d creative 1!im proud to b ur fwenz~

juMa said...

huhu..mekacih..