..

Jom Tengok Sini.. ;)

Followers

Saturday, May 8, 2010

Si dia dihatiku







Salam..

Minat daku dengan tulisan khat adalah semenjak sekolah rendah tapi yang memberi aku inspirasi agar dapat terus diwarisi ialah dari arwah embah(atuk dalam bahasa jawa).Dia telah banyak menghasilkan tulisan khat seperti Khat Thuluth dari ayat-ayat Al-Quran.Embah byk menulis dan mengecat di dinding-dinding sekolah,ade jugak hasil tulisannya di dinding umah ku.Embah juga menunaikan permintaan kawan-kawan dengan memberikan as hadiah dan bukan dijual.Kagum aku dgn keikhlasannya.Lau aku dah lama jual..sbb tu gak aku wat blog ni nk promote diri..huahua.duk bandar ni nk msuk tnds pn dah kne cas..ap lg keringat sndiri ea?smbung blek..juga ada koleksi yang ditulis oleh embah atas kaca hiasan dan xsilap aku ayat bacaan doa.Tulisan khat atas kaca hiasan tu yang paling cantik tapi entah mana skrg mungkin salah sowg pakcik-makcik aku yang simpan.aar lar,skrg lak aku bwu terpikir kat sape ea.nt aku tny dowg.Si dia salu di hati. (^-^)

No comments: